Jak jsem se stěhovala

13.07.2012 18:01

 

Jak jsem se stěhovala

Byla to přesně sobota 18.6.2011, když si pro mě do Prostějova páneček s paničkou přijeli. Zůstala jsem jako poslední nevyzvednuté štěňátko sama s mámou a podle toho jsem taky vypadala. Za těch 14dní, co mě páníčci neviděli, jsem pěkně přibrala:) asi mě hodně rozmazlovali. PO nějakém papírování, které mě teda ale vůbec nezajímalo, se jelo do nového domova. Cestu jsem zvládla v pohodě, a vlastně dodnes mi jízda autem nedělá problémy. Vím, že za každou cestou autem se skrývá nějaká zábava, takže jezdím autem moc ráda. Cestou jsme koupili nový obojek – jsem totiž velká parádnice – a doma jsem měla nachystaný krásný pelíšek a celý dvůr jen pro sebe. První noc mi bylo hodně smutno po mamince a celou jsem ji proplakala, ale další den už jsem si zvykla a bylo mi dobře. Chodilo se na mě dívat spoustu návštěv, dostala jsem plno nových hraček a mohla jsem si hrát s Mikešem /to je kocour, kdyby jste to náhodou nevěděli/. Zhodnotila jsem, že se asi budu mít u páníčků dobře a už jsem po mamince nikdy neplakala.